петък, 4 септември 2015 г.

БЛОГ НА ВЕЛИСЛАВА ИВАНОВА: ИЗКУСТВОТО НА ЛЕОПАРДОВИЯ ГРИМ


Преди да решите да си направите подобен грим, важно е да знаете, че създаването на един красив леопардов макиаж изисква огромно умение и ако не сте опитен гримьор, най-вероятно ще претърпите провал. Така, че не планирайте да се появите с леопардов грим в нощен клуб или на парти без предварителни тренировки. 


Здравейте, скъпи дами, клиентки на RELIGION BOUTIQUE!
Аз съм Велислава Иванова и съм професионален гримьор. 

В моя блок "My Make Up, My Religion" ще споделям с вас най-новите тенденции в макиажа, заедно ще се наслаждаваме на това великолепие - грима. 

Можете да видите част от моята работа в онлайн магазина на RELIGION BOUTIQUE - натиснете ТУК. Ако имате лични въпроси или желаете професионален грим, моля, свържете се с мен на тел. 0878 446922

Експериментирайте! Подбрала съм няколко фотографии, които можете да използване като фон пред огледалото. Опитайте веднъж, втори път, при третия резултатът може би ще е задоволителен...

При създаването на текстура от леопардова кожа не забравяйте, че в природата рядко има пълна симетрия, така че при рисуването на тъмните петна въобще не е задължително те да са еднакви по големина и размер. Дори е задължително да се различават. 

В процеса на създаване на леопардовия грим ви препоръчвам да отпуснете клепача и да мигате възможно по-малко, за да не се развали рисунката преди нейната крайна фиксация.





Няма коментари:

Публикуване на коментар