вторник, 4 август 2015 г.

БЛОГ НА СВЕТЛАНА ВАСИЛЕВА: АЗ ЛИ ВИЖДАМ ЗЛЕ ИЛИ ДЖЕЙ ЛО НЯМА ОГЛЕДАЛО?


В чест на своя 46-ти рожден ден Дженифър Лопел устрои вечеринка на своите холивудски другари в клуб 1 OAK в Лонг Айлънд. Гледам снимките й и си мисля аз ли имам нужда от очила с диоптър или Джей Ло няма огледало в дома си? 



Здравейте, скъпи дами, клиентки на RELIGION BOUTIQUE!
Аз съм Светлана Василева, "Мис Плейбой 2009". В моя блок "My Fashion, My Religion" ще споделям с вас различни модни съвети и актуални тенденции в необятния свят на модата. А в онлайн магазина на RELIGION BOUTIQUE (кликни ТУК) можете да откриете интересни предложения дизайнерски облекла.


Няма спор - за своята възраст латино дивата изглежда меко казано невероттно. Тя за пореден път доказа, че е като виното - колкото повече отлежава, толкова по-сексуално излъчване придобива.

Но изборът й за тоалет за рождения й ден е направо умопомрачителен. В лошия смисъл на думата. И без лупа личи, че под прозрачната рокля на Bao Tranchi Джей Ло е без бельо. 

Особено на снимката в профил, сигурна съм, ще се съгласите с мен, че Дженифър моментално трябва да бъде санкционирана от холивудската модна полиция.




Няма коментари:

Публикуване на коментар